ВІДЕО ДО УРОКУ
Математика 20.03.2020
Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа
Тема. Письмове множення
багатоцифрових чисел на розрядні
.
ХІД УРОКУ
I.
Контроль і закріплення знань учнів
Усна лічба
1. Гра «Вибери приклад»
2. Знайти 2/3, 3/5, 3/4, 7/10 години.
3. 2/5 від суми чисел 75 і 25.
4. 3/4 від різниці чисел 90 і 50.
5. Обчислити зручним
способом: 2 · 19 · 4 · 25.
6. У мами було 24 грн. На
5/6 всіх грошей вона купила 4
книжки за однаковою ціною. Скільки коштувала одна книжка?
7. Робота за картками
Картка 1
1) Обчислити зручним
способом: 4 · 67 · 2 · 25 · 5.
2) У ларьку було 480 кг
овочів. 3/5 всіх овочів — капуста, 1/4 всіх овочів — помідори. Скільки
кілограмів капусти й помідорів було у ларьку?
Картка 2
1) Обчислити зручним
способом: 25 · 39 · 5 · 4 · 2.
2) У парку посадили 320
дерев. З них 1/4 були берези, 1/5 — клени. Скільки кленів та беріз посадили у парку?
II.
Вивчення нового матеріалу
1. Пояснення вчителя
— Використовуючи
переставний і сполучний закони дії множення, знаходять добуток чисел виду 32 ·
200 усно. Для цього кругле число 200 подаємо у вигляді добутка одноцифрового
числа 2 і розрядного числа 100.
32 · (2 · 100)
Використаємо сполучний
закон дії множення:
(32 · 2) · 100.
Одержимо 64 · 100 = 6 400.
Під час письмового множення
32 на 100 кругле число підписують під першим множником так, щоб цифра, відмінна
від нуля, була підписана під останньою цифрою першого множника.
2. Первинне закріплення.
Вправа № 825
3. Розв’язання № 826 5.
Фізкультхвилинка
III.
Розвиток математичних умінь учнів
1. Робота над задачею №827 за коротким записом і
малюнками
Маса
1 мішка
|
Кількість
мішків
|
Вся
маса
|
|
1
|
|||
Однакова
|
1
|
||
3
|
2. Робота над задачею № 828
За бажанням
IV.
Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
№ 829,
830
) У ларьку було 480 кг овочів. 3/5 всіх овочів – капуста, 1/4 всіх овочів – помідори. Скільки кілограмів капусти й помідорів було у ларьку?
ВідповістиВидалити